2.4 i iptables

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 15 Mar 2004, 17:16:03 CET

On Sat, 13 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:
> Na początek zbudować kernela i przyległości (moduły, iptables) z 2.4, bo
> 2.6 do produkcyjnej pracy się nie nadaje i prędko nie będzie nadawał.

Bredzisz - z mojego doświadczenia 2.6 jest znacznie stabilniejszy niż 2.4

> Przypomnę, że w poprzedniej serii dopiero gdzieś od 2.4.kilkanaście
> można było mówić o stabilności.

historia.

> Przypuszczam także, że wiele osób nawet decydując się na upgrade z Ra na
> 2.2 do Ac na 2.6, nie będzie tego robiło bezpośrednio, narażając się
> jednocześnie na problemy wynikające z glibc/rpm jak i zmian w kernelu, a
> pośrednio przez 2.4, w pierwszym etapie rozwiązując pierwsze z nich, w
> drugim zajmując się tylko kernelem, bo z kolei różnice między 2.6 a 2.4
> są większe, niż między 2.4 a 2.2.

Na RA zainstalowałem na kilku już maszynach _wysoce_ produkcyjnych 2.6 i
nie mam jakichś problemów (poza iproute2, które przy ip flush zalicza
zgon, ale na to jest workaround w cvs-ie).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...