SPECS: apache.spec - rel1 for rebuild with new openldap

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 16 Mar 2004, 15:36:10 CET

On Tue, Mar 16, 2004 at 03:12:17PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Poza tym jaki timeout mialby byc odpowiedni _niezaleznie_ od np. obciazenia
> systemu czy ilosci procesow indianina ?

Masz rację, stop jest ewidentnie do porawki bo "start" próbuje
podnieść indiańca na śmieciach które zostawił "stop". Fakt faktem, że
rel 1 to nieporozumienie.
p.s. na apache serii 1.3 nigdy nie zaliczyłem kłopotu z
restartowaniem, więc coś w tym jest ;-)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user