cvs server: kernel.spec is no longer in the repository

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 16 Mar 2004, 19:08:31 CET

On Tue, 16 Mar 2004, Jan Rekorajski wrote:

> Super, moze zrobimy tak z reszta specy? Najpierw rozpieprzyc to co jest
> na HEAD a potem cvs rm? Trzeba bylo nie kombinowac z kernel24.spec to by
> cos sensownego bylo na HEAD.

w zwiazku z zainstniala sytuacja, chyba sie zainstaluje w kernel.spec w head
bo 2.6.5rc1 robi mi total freeze na X'ach. jesli nikt nie ma nic przeciwko
to bedzie tam praktycznie vaniliowe 2.6.4+grsec+pax+netfilter(base/extra).