cvs server: kernel.spec is no longer in the repository

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 16 Mar 2004, 19:49:28 CET

On Tue, 16 Mar 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> Coz szkodzi sprobowac.

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
to moze sie umuwimy, ze sie przestane przejmowac tagowaniem ???
po kiego H*** jest tag kernel-2_6_4-1 i kernel-2_6_4-1_1 ??

Byla mowa ze na HEAD beda ladowaly kernel.spec z 2.6 z calkowitym releasem.
I co ? I nic ....
[Od razu mowie, nie ja mielem to robic ....]

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}