Nowe Gtk+ i GNOME 2.6.0

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 17 Mar 2004, 10:47:33 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:
> W liście z śro, 17-03-2004, godz. 10:01 +0100, Marcin Krzyzanowski

> Ale jakie mają wyjść problemy? Przecież jest zgodne z poprzednią wersją.
> Używam od wersji 2.3.2 - i nie ma żadnych problemów.

jak niedawno twierdzili ze nic nie zmienili to zmienili, poprostu warto
poczekac IMHO.
Ja przykladowo wiem ze gg2 mialo problem z gtk2.3 a dokladniej cos w
glib2,  nieby kod sie kompiluje, ale dziala inaczej (okolice
rejestrowania obiektu)

> A co się ma nie kompilować skoro starego API nie ruszali?

jakies pythony łubudubu, wystarczy zmienic literke w komentarzu zeby to
przestawało działać :)

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl