SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

Śro, 17 Mar 2004, 12:54:34 CET

wrobell wrote:

> aha... wiedz zatem, że nie ja wrzuciłem 1.7a na buildery nestowe, ale ja
> tracę teraz czas by związany z tym burdel odkręcić na tych builderach, więc
> Twoje uwagi są po prostu zwykła kpiną.

Nie.
Albo zrob to na branchu dla nesta (i przerzuc ten branch na HEAD _po_
wydaniu AC). Albo popraw we wszystkich pakietach zaleznych od mozilli.

Bo inaczej to TY bedziesz sprawca zamieszania jesli mozilla > 1.6 wejdzie do
AC.

Trzecia mozliwosc to, jesli zaakceptuje ja averne, zrobic AC-brancha ponizej
tej zmiany.

I dlatego, ze nie patrzysz poza czubek swojego nosa cofnalem twoja zmiane.
Pewnie juz to zauwazyles.

  phone (48)(58) 347 14 61