SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 17 Mar 2004, 13:24:26 CET

On Wed, 17 Mar 2004, wrobell wrote:
> zaraz zaraz. to co proponujesz to się nazywa _mrożenie_. mrożenia miało
> nie być i o ile pamiętam to ac powinno być na branch-u. imho, już od
> dawna, więc nie odkręcaj kota ogonem.

To ty nie odkręcaj.

Ktoś sobie zrobi na DEVEL kernel 2.7, to pójdzie na buildery nestowe, bo
będzie chciał sprawdzić czy się buduje. Nie będzie chodziło, więc co?
podbije epoch, żeby upgrade przeszedł? Nie rób sobie żartów, zabawy z
nowymi wersjami w neście nie mogą na pewno używać epochów. Podobnie IMHO
release powinny tam "wędrować" po ułamkach...

Aha - za kernel wstaw sobie cokolwiek, np. glibc.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...