SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:05:41 CET

On Wed, Mar 17, 2004 at 01:59:53PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moge. Do testow. Powinien.
>
> Ale dzialania w nest nie powinny miec wplywu na reszte innego, jak tylko
> doradczy (na zasadzie: cos dziala/nie dziala, warto/nie warto sie w to
> pakowac).
>
> Wartosci release / epoch w nest nie powinny miez ZADNEGO, podkreslam
> *ZADNEGO*, wplywu na to co idzie do 2.0, 3.0 itd. I wydaje mi sie, ze RM
> podziela moje poglady na ten temat.
>
> A jesli ktos uwaza, ze nest powinno byc spojna, alternatywna dystrybucja, to
> mu proponuje fork() do osobnego CVS-u.

zdefiniuj w takim razie co rozumiesz przez ,,Do testow''. bo jeśli ja mam
to testować na swoich maszynach oraz poświęcać czas na to by budowały
się pakiety na builderach nest, to te zasoby muszą być w miarę spójne.

    wrobell <wrobell w ite.pl>