SPECS: mozilla.spec - rel. 3, epoch 6 to run away from broken mozi...

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:11:26 CET

On Wed, Mar 17, 2004 at 02:02:06PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> Proponuje wiec, zebys dobrze sie zastanowil nad odpowiedzia na pytanie:
> dlaczego nie wydali ?
bo nie zdawali sobie sprawy z tego ile to jest pracy?

bo nie mieli zadnego planu uwzględniającego zasoby i specyfikę pld?

bo bawili się w development ciągły (glibc, rpm, kde...) zamiast zrobić branch-a
i ustabilizować na nim gałąź dystrybucji? (pamiętaj, miało nie być już więcej
mrożenia)

mogę się tylko domyślać... i wiem, że nie jest to proste i łatwo mówić... cóż,
spytałeś, to odpowiadam.

    wrobell <wrobell w ite.pl>