gtk+2-2.4 na head

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 17 Mar 2004, 22:02:28 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 18:34 +0100, Adam Gorzkiewicz napisał:

> Widze, ze na head niektóre spece maja już rel++ to rebuild with gtk+2-2.4.
> Tymczasem w glib2.spec i gtk+2.spec na head nic się nie zmieniło. Ossochozi?
To tylko pakiety, instalujące coś w katalogu /usr/lib/gtk-2.0/$WERSJA.
Dla gtk+ < 2.4.0 $WERSJA == 2.2.0, a dla gtk+-2.4.0 $WERSJA == 2.4.0.
Wszystkie te pakiety trzeba przebudować, żeby pliki zainstalowały się w
odpowiednim katalogu.
To co jest na DEVEL to podbijałem na DEVEL, a to co na HEAD to chyba nie
było sensu branchować tylko po to żeby podbić release?
Oczywiście przebudowanie tych pakietów z gtk+-2.2.x kompletnie nic nie
zmienia, więc to chyba nie jest problem?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>