SPECS (RA-branch_postfix2): postfix.spec - Sláinte!

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Czw, 18 Mar 2004, 10:57:12 CET

Dnia śro 17. marca 2004 20:46, Bartosz Taudul napisał:

> A dla normalnych ludzi?
Nie ma - to jest dla tych, co nie potrafią normalnie napisać, co zmienili,
tylko muszą wyrażać swoje stany emocjonalne w commitlogach, tak, żeby
dowiedział się o nich cały świat.
Mi takie commitlogi przeszkadzają - oglądam sobie via cvsweb i zamiast
przeczytać commitloga i od razu wiedzieć, o co chodzi, muszę klikać, żeby
zobaczyć diff'a.

--
Tomasz Wittner