[Ac] Instalator

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 18 Mar 2004, 11:52:37 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> Bo nie zaimplementowałem? (iśmy..)
A w nieeksperymentalnym jest?

> Nie wiem jak poprawić.
Hmmmm.... Nie mam juz tego maila, w ktorym podawalem rozwiazanie, ale
nie bylo ono trudne. W naglym przyplywie wolnego czasu sprobuje sobie
przypomniec o co tam chodzilo.

> To do poprawki, chodzi o załadowanie modułów do IDE przed odpaleniem
> fdiska.
Oj... Moduly juz chyba siedzialy jak sprawdzalem, ale moge sie mylic.

> Powiększ dyskietkę o 200k ;-)
Nie do dyskietki, tylko do zestawu base. Nowi uzytkownicy maja basha
jako domyslnego shella, tak wiec po instalacji base nowe konta nie beda
dzialac. Proponuje zatem albo jako domyslnego shella ustawic cos, co
jest w zestawie base, lub dorzucic do niego basha.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+