make menuconfig na kernel-source-2.6.4-0.16

Grzegorz Konopko kolodko1 w wp.pl
Czw, 18 Mar 2004, 13:36:36 CET

> 2. pakiet kernel-source nie służy do samodzielnej kompilacji jądra

A ja bawilem się zawsze z tym pakietem zeby przekompilować dystrybucyjne jądro
i jakoś działało.

> Nie brak. Jest potrzebny do budowania zewnętrznych modułów.

Wywala mi się na budowaniu VMware-workstation.spec
Nie może wykonać make mrproper:

make: Wejście do katalogu `/usr/src/linux-2.6.4'
make: *** Brak reguł do wykonania obiektu `mrproper'. Stop.
make: Opuszczenie katalogu `/usr/src/linux-2.6.4'
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.50533 (%build)