Instalator blad przy probie odczytu addons

Slawomir Kawala slwkk w alternatywa.net
Czw, 18 Mar 2004, 17:35:25 CET

Probowalem zainstalowac przez siec pld... sciagnelem odpowiedni
bootdisk... modul do mojej sieciowki znajduje sie na addons1.img..
wpisuje jego nazwe recznie w instalatorze... w momencie uruchamiania
instalacji prosi o wlozenie addons1.img, wkladam i nic sie nie dzieje..
w ogole nie proboje odczytac dyskietki tylko karze wlozyc addons1...
Problemem jest zle polecenie montowania dyskietki... instalator
zachowuje sie tak jakby nie byl wyszczegolniony fs (mount -t) .. niby
banalne, ale nie bardzo wiem jak poprawic.

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167