[Ac] XFS na 2.6

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 18 Mar 2004, 19:34:53 CET

On Thu, 18 Mar 2004 17:24:15 +0100, you wrote:

>W domu mam / na XFS i po kazdym "awaryjnym" wylaczeniu systemu mialem
>smieci na koncu plikow konfiguracyjnych hotpluga. Myslalem, ze to wina
>programu, ale po dzisiejszym jestem pewien, ze do XFSa trzeba podchodzic
>z baaaardzo duza rezerwa.

tez mi się to zdażyło ze otwarte pliki po padzie miały zera w srodku
ale fajans, a juz prawie wszedzie na serwerach mam XFS ;/

To jest bug? czy taka właściwość XFS?

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]