Instalator blad przy probie odczytu addons

Slawomir Kawala slwkk w alternatywa.net
Czw, 18 Mar 2004, 20:03:00 CET

On Thu, 18 Mar 2004 19:02:30 +0100
Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl> wrote:

>  nie ma takiej dyskietki, nie jesli mowimy o Ac.
>  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/experimental-2.4.24/
>  po sieci zainstalujesz przy pomocy bootdisk_core.img

Rzeczywiscie tym razem pobieranie modulow z addons dziala, ale
instalator jest slepy jesli chodzi o zaleznosci... wpisalem sobie modul,
ktory mnie interesuje.. 3c589_cs, dodac chcialo tylko go.. bez zadnych
innych, ktore sa do jego zaladowania niezbedne jak chocby pcmcia_core.o
czy ds.o .. pododawalem co trzeba recznie, zaladowalo odpowiedni modul,
ale dalej wywala, ze nie ma eth0, ip: Device eth0 does not exist... moge
sie mylic, ale chyba brak jest programu, ktory te pcmcia ma obsluzyc,
cardctl sie to chyba zwalo... hmm... moze by zrobic dla PLD cos jak w
slacku... oddzielna dyskietka dla pcmcia, wpisuje sobie po zaladowaniu
dyskietek startowych pcmcia, odpala sie skrypcik i elegancko autowykrywa
wszystko co jest w lapq... ogolnie ciezka sprawa zainstalowac PLD jesli
sie nie ma cd-romu lub dysku z paroma conajmniej dwoma partycjami...

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167