SPECS: openct.spec - Version 0.5.0-1.

Czw, 18 Mar 2004, 23:37:25 CET

On Thursday 18 of March 2004 23:09, Jakub Bogusz wrote:
> (...)
> 1? A kto napisze skrypt init?
> Właśnie z powodu jego braku release nie było całkowite.

Bałem się że RM wywali w ramach czyszczenia z ułamkowych release. A jest mi
potrzebne o ile pamiętam tylko aby miec openPGP w kmailu i w tym kontekście
działa b. dobrze.
Co do skryptu init to jestem na pewno za cienki. Zmień release jak uważasz.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright