SPECS: apache.spec - rel1 for rebuild with new openldap

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 20 Mar 2004, 00:01:40 CET

On Fri, Mar 19, 2004 at 21:02:23 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A kto je trzyma ? Kernel ?

Jednak to procesy zostają, musiało mi się z czymś innym pomylić.
Łączę się z apachem za pomocą elinksa, httpd stop, a ostatnie procesy
giną dopiero w momencie wyłączenia elinksa.

> Nie ma sposobu, zeby wymusic ich zamkniecie ?

killall -9 httpd u mnie wydaje się pomagać, więc da się.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/