SPECS: apache.spec - rel1 for rebuild with new openldap

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Sob, 20 Mar 2004, 14:55:00 CET

On Sat, 20 Mar 2004 00:19:48 +0100 (CET), you wrote:

>Zapewne trzeba poczekac na cala dzieciarnie. A nie tylko na tego od pid-a.

>Co nie jest dobre, jak masz kilka serwerow. Ktos (nie ty?) twierdzil, ze
>uzywa rownolegle apache'a 1 i 2.

ja używam, ale 1.3 mam z własnego speca z inną nazwą binarki.
Bardzo jednak bym chciał miec możliwość używania dystrybucyjnego
apache 1.3 i 2.0 jednoczenie na tej samej maszynie.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]