gtk+2-2.4 na head

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Sob, 20 Mar 2004, 16:03:01 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 21:14, Artur Flinta pisze:

> W zasadzie o wykonanie tego kroku i zrobieniu merge z DEVEL na HEAD
> glib2, gtk+2 i pango :) - bo jak przypuszczam wątpliwości co do
> kompatybilności zostały rozwiane?

buee... podbilem gtk do 2.4 mając gnome 2.4 i mi troche zwariował,
głównie w obsłudze tematów, uzywalem industrial z ładnie zaokrąglonymi
przyciskami a teraz są kwadratowe :)

pozatym ze czcionki mam nieco inaczej wyswietlane, to zdaje sie w
ogólnie działać.

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]