Nowe Gtk+ i GNOME 2.6.0

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Sob, 20 Mar 2004, 16:41:35 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 00:10, Artur Flinta pisze:
> Witam!
>
> Propozycja jest nastepująca, Gtk+2 i Glib2 przesunąć z DEVEL na HEAD
> (chodzi o zmiane wersji na nowszą, są binarnie zgodne z poprzednikami
> więc nie powinno byc problemów). A skor jest solidna podstawa, to
> proponuję zbranczhować (albo otagować HEAD z GNOME 2.4 - bo poprawek
> może wiecej już nie być) i zrobić merge z DEVEL GNOME 2.6.0 które jest
> juz w stanie Beta2 i lada dzień pojawi się jako 2.6.0.
>
> Komentarze? Propozycje?

ja nie wiem, ale jak ten merdz z devel na head został zrobiony w
przypadku gtk ? poprzedni changelog z HEAD poprostu zniknął ?
changelogow nie mergujemy ?

--
[ HomePage http://krzak.linux.net.pl ]
[ PLD      http://www.pld-linux.org  ]