gtk+2-2.4 na head

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 20 Mar 2004, 16:52:22 CET

On Sat, 20 Mar 2004 16:45:37 +0100
Marcin Krzyzanowski <krzak w linux.net.pl> wrote:

> nie no nie straci, bo mowimy o tematach gtk a nie koniczenie gnome.

temat gnome = temat gtk

> Jakie unresolved symbols ? i skad ten engine ? no to w koncu jest
> pełna
> zgodnosc binarna czy nie.

[fritz w aquarius fritz]$ rpm -qf
/usr/lib/gtk-2.0/2.4.0/engines/libsmooth.so gnome-themes-extras-0.6-2

(gtk-chtheme:19552): Gtk-WARNING **:
/usr/lib/gtk-2.0/2.4.0/engines/libsmooth.so: undefined symbol:
GTK_IS_COMBO

podobnie z wxGTK2, też są unresolved po zdudowaniu z gtk+2 2.4.0

innych problemów nie stwierdziłem, wręcz przeciwnie zauważyłem tylko
poprawę

--
Fryderyk Dziarmagowski