clamav i libwrap

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Sob, 20 Mar 2004, 21:41:47 CET

Stawiam tezę ( grep -r "<tcpd\.h>" katalog_ze_źródłami_clamava/* ) , że clamav
jest niepotrzebnie linkowany z libwrap w przypadku wykrycia obecności w
systemie /usr/include/tcpd.h . Jedyny komponent, który, wg mnie, tego
opcjonalnie wymaga, nazywa się clamav-milter i nie jest budowany (ale man do
niego w pakiecie clamav jest). W PLD nie ma nawet potrzebnych do tego
nagłówków: libmilter/mfapi.h .
Ktoś może to zweryfikować? (bo nie chce, żeby było potem na mnie ;)

--
Tomasz Wittner