amd64

Andrzej Augustynowicz andree w luch.eu.org
Pon, 22 Mar 2004, 10:51:44 CET

On Mon, 22 Mar 2004 09:34:17 +0100
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> wrote:

> To jest taka opcja do poldka? Czemu jest domyślnie wyłączona, jeśli
> można ją on runtime włączyć? Baaaardzo to instalowanie PLD na AMD64
> by uprościło.

Bo dodalem patcha domyslnie wylaczonego (dziala tylko z opcja install
i upgrade, install-dist nie udalo sie zmusic bo nie korzysta z rpma
tak jak dwie poprzednie). Jak ktos uzna ze patch sie nadaje to mozna
go bedzie domyslnie wlaczyc, dodam ze u mnie dziala.