amd64

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Nie, 21 Mar 2004, 12:30:23 CET

Dnia Sat, 20 Mar 2004 22:37:11 +0100 (CET)
Andrzej Augustynowicz <andree w luch.eu.org> napisał(a):

Witam,

> Moze wystarczy w chroocie odrazu 64bitowa instalowac, w razie problemow z
> architektura przebudowac poldka z opcja --with ignarch i instalowac z
> uzyciem opcji --ignorearch powinno sie udac.

Zainstalowalem przez rpm --ignorearch, zaden jednak skrypt instalacyjny sie nie wykonal. A teraz:

chroot /mnt/nowy bash
chroot: bash: Błędny format pliku wykonywalnego

Niby maszyna stoi na jaju skompilowanym dla opteronow... zastanawiam sie czy jak ja zrestartuje z / na nowym filesystemie to czy bedzie dzialac...
Jak nie bedzie to wycieczka do serwerowni :)

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic