galeon.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 22 Mar 2004, 11:52:01 CET

On Mon, Mar 22, 2004 at 11:34:57 +0100, Andrzej Augustynowicz wrote:

> dillo - funkcjonalnoscia przypomina lynx'a ale stronki ladniej
> wygladaja :-)

E tam. lynx u mnie siedzi tylko dla bramki plusa i cvsweb. Inne rzeczy
to elinks. Choć i te dwie zaczynam używać z elinksa...
A elinksowi nic nie dorówna: taby z paskami postępu, bookmarki tabów,
lua (choć mam wyłączoną), keybinding manager, options manager,
dopełnianie formularzy, pamięta hasła, obsługuje mime i http-auth.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/