SPECS: openh323.spec - pwlib deps down to existing version

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 22 Mar 2004, 23:06:54 CET

W liście z pon, 22-03-2004, godz. 23:05 +0100, Jakub Bogusz napisał:

> Problem polega na tym, że pwlib 1.6.5 jeszcze nie istnieje lub nie
> zostało upublicznione (a z 1.6.4 to openh323 się buduje).
> Jak się pojawi, można podbić z powrotem.

[aflinta w warp aflinta]$ rpm -q pwlib
pwlib-1.6.5-1

Tia, wydawało mi się, że robiłem commit tego , ale może coś pomyliłem,
nie wiem, czemu nie chce mi spec pobrać bezpośrednio ze źródła, ale może
distfiles to zaciągnie.

Artur