SOURCES: rpmrc (NEW) - Translate pentium3 -> i686 by default

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Wto, 23 Mar 2004, 20:17:51 CET

On Tue, 23 Mar 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Moze zamiast laty rpm-arch.patch nalezaloby zmieniac prawa strone
> buildarchtranslate dla wszystkich podarchitektur danej architektury na
> %{_target_cpu}?
> (załatwiłoby to też przypadki z używaniem pakietów i386 na i[56]86 -
> a zawsze można te ustawienia lokalnie nadpisać w /etc/rpmrc, który ma
> większy priorytet)

To by bylo dobre, ale czy posiadajac athlona Xp on bedzie umial to
zauwazyc? Czy bedzie budowal poprostu dla athlona zwyklego ? Z tego co
wiem to daje tez jakas wdajnosc wieksza -march=athlon-xp.

Pozdrawiam !