pentium3.rpm

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 23 Mar 2004, 01:26:14 CET

On Tue, Mar 23, 2004 at 12:36:27AM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Przy okazji, da się to jakoś wymusić? Żeby mając (dla ustalenia uwagi)
> sprzęt Pentium1==i586 zbudować pakiet dla i486?

Sprzęt tak, środowisko budowania (gcc, glibc) w tym specyficznym
przypadku _być może_ tak (ale nie musi), w ogólnym przypadku nie
(w niektórych kombinacjach do statycznych elementów typu crt* może
nie trafić nic o maksymalnych wymaganiach CPU - dla i486/i586 mogłoby
działać, ale dla i586/i686 normą jest, że nie).