pentium3.rpm

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 23 Mar 2004, 08:53:23 CET

> Chodzi o to, że domyślnie skonfigurowany rpm z drzewa ac/i686 buduje
> pakiety na różne architektury w zależności od procesora na którym jest
> uruchamiany.

1. Analogicznie rpm dla i386 odpalony na pentiumie generuje paczki
.i586.rpm (poprawcie mnie jeśli się mylę)

2. Racja, tak być nie powinno. rpmrc do poprawki -- i to nie tylko w
przypadku P3. Pytanie do znawców RPM-a: czy coś jeszcze trzeba oprócz:

# i in athlon pentium3 i*86
buildarchtranslate: $i: <arch_na_którą_jest_zbudowany_rpm>

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |