galeon.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 23 Mar 2004, 12:53:38 CET

Jakub Bogusz napisał(a):

> http://ep09.pld-linux.org/~buildsrc/queue.html i przejście na co większe
> buildlogi.

Rzeczywiście, wyłożył mi się na logu apacha.

> Subject i To skaszanione - jakieś ^A zamiast spacji.

No i pozostanie w temacie - jest to wina elinksa. Odpowiadając muszę
skasować wszystkie spacje i wstawić je jeszcze raz - wtedy jest ok. Gdy
odpowiadam spod  mozilli problem nie występuje, czyli to nie wina
squirrela.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/