SOURCES (DEVEL): easytag-desktop.patch - latin2 -> utf8

Wto, 23 Mar 2004, 14:14:15 CET

freetz wrote:
> -+Comment[da]=Et program til at vise/redigere MP3 og Ogg Vorbis tags med et GTK+ interface
> -+Comment[fr]=EasyTAG est un utilitaire pour visualiser et éditer les tags des fichiers MP3, MP2, FLAC, Ogg Vorbis, MusePack et Monkey's Audio avec une interface GTK+
> -+Comment[ja]=GTK+ 版 MP3/Ogg Vorbis タグの表示/編集ツール
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To MSZ byl UTF

> [...]
> ++Comment[hu]=Az EasyTag egy GTK+-on alapuló ID3 tag nézö/szerkesztö, valamint fájl átnevezö eszköz MP3, MP2, FLAC és Ogg Vorbis fájlokhoz.
> ++Comment[it]=EasyTAG è programma per vedere, modificare e scrivere i tag dei file MP3, MP2, FLAC, Ogg Vorbis, MusePack e Monkey's Audio.
> ++Comment[ja]=EasyTAG ¤Ď MP3, MP2, FLAC, Ogg Vorbis, MusePack ¤Č Monkey's ĽŞĄźĽÇĽŁĽŞĄŚĽŐĽĄĽ¤Ľë¤Î ID3 ĽżĽ°¤ňÉ˝ź¨¤ˇ¤ż¤ęĄ˘ĘÔ˝¸¤š¤ë¤ż¤á¤ÎĽÄĄźĽë¤Ç¤šĄŁĽˇĽóĽ×Ľë¤ÇĽŻĄźĽë¤Ę GTK+ Ľ¤ĽóĽżĽŐĽ§ĄźĽš¤ňşÎÍѤˇ¤Ć¤¤¤ë¤Î¤ÇĄ˘GNU/Linux ¤Ç´ĘĂą¤ËĽżĽ°¤ÎĘÔ˝¸¤Ź¤Ç¤­¤Ţ¤šĄŁ
                        ^^^^                                      ^^^^
A to na pewno nie jest po japonsku, jesli w UTF.
( bo japonczycy raczej nie uzywaja tu znakow lacinskich z diakrytykami )

> [...]
> +-Comment[ru]=EasyTAG --          MP3, MP2, FLAC, MusePack, APE  Ogg Vorbis    GTK+  GNU/Linux.
> +-Comment[sv]=EasyTAG r ett verktyg fr att underska, editera och skriva taggar fr dina MP3-, MP2-, FLAC- och Ogg Vorbis-filer, och anvnder ett enkelt och trevligt GTK+-grnssnitt.
> +-Comment[uk]=EasyTAG - ̦  ,    Ǧ   MP3, MP2, FLAC, Ogg Vorbis, MusePack  Monkey's Audio.   ɤ  GTK+    Ǧ.
                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To chyba byl KOI8-u, wiec wymagal konwersji...

> ++Comment[ru]=EasyTAG -- ýňî ďđîăđŕěěŕ äë˙ ďđîńěîňđŕ č đĺäŕęňčđîâŕíč˙ ňĺăîâ â ôŕéëŕő MP3, MP2, FLAC, MusePack, APE č Ogg Vorbis ń óäîáíűě číňĺđôĺéńîě GTK+ äë˙ GNU/Linux.
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
... ale nie na jakis alfabet lacinski (tak mi to wyglada).

> ++Comment[sv]=EasyTAG är ett verktyg för att undersöka, editera och skriva taggar för dina MP3-, MP2-, FLAC- och Ogg Vorbis-filer, och använder ett enkelt och trevligt GTK+-gränssnitt.
> ++Comment[uk]=EasyTAG - ŐÔÉĚŚÔÁ ÄĚŃ ĐĹŇĹÇĚŃÄŐ, ŇĹÄÁÇŐ×ÁÎÎŃ ÔÁ ÚÁĐÉÓŐ ÔĹÇŚ× Ő ĆÁĘĚÉ MP3, MP2, FLAC, Ogg Vorbis, MusePack ÔÁ Monkey's Audio. đŇĎÓÔÉĘ ÔÁ ĐŇɤÍÎÉĘ ŚÎÔĹŇĆĹĘÓ GTK+ ÄĎĐĎÍĎÖĹ ĐŇĎĂĹÓŐ ÚÁĐÉÓŐ ÔĹÇŚ×.
I to.

Reszty nie chce mi sie sprawdzac, ale podejrzewam, ze tez skopales. Jestes
pewien, ze podales przy konwersji poprawne charsety zrodlowe dla
POSZCZEGOLNYCH wierszy ?

HINT: ja nie znam prostszego sposobu konwersji plikow wielocharsetowych do
      UTF niz robienie tego linia po linii (mniej lub bardziej
      automatycznie, ale z kontrola)...

  phone (48)(58) 347 14 61

Wicej informacji o licie dyskusyjnej pld-devel-pl