Pakiety zależne od openldapa.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 24 Mar 2004, 07:47:48 CET

W liście z wto, 23-03-2004, godz. 21:18 +0100, Marcin Doliński napisał:

> gnomemeeting
^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

> Ponieważ nie udało mi się zrobić tego samemu, proszę o pomoc. Dodaję
> też, że do czasu uregulowania sytuacji openldapa, na ftp żadnych ruchów
> nie będzie (za wyjątkiem krytycznych).

Ciężko bedzie to przebudować skor na builderze siedzi pwlib 1.6.4 a
poldekiem próbuje się go zainstalować poprzez rpm -ivh a nie
zaktualizować -Uvh, oczywiście bez tego pwlib'a nie zbuduje się openh323
a bez openh323 nie zbuduje sie GM :) nie wiem co tu jest do poprawy,
pewnei builder, bo pakiety są OK.

Artur