PLD wydawana na GPL

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 24 Mar 2004, 15:07:35 CET

VTAM!

On Wed, Mar 24, 2004 at 03:00:05PM +0100, Karol Kreński wrote:
> Na pld-linux.org znalazłem taką informację:
> PLD-Linux jest wydawana na licencji GPL
>
> Jeżeli traktować dystrybucję jako zestaw pakietów to jakoś nie bardzo mi
> to pasuje. Rzuciłem okiem na strony debiana, slackware i distrowatch i
> nie znalazłem tam podobnych informacji.

 Status prawny PLD to jest nieliche bagno, poczynając od tego że nie
 wiadomo kto ma prawa do nazwy a kończąc na tym że niejasny jest status
 większości kodu :-( Stwierdzenie "PLD-Linux jest wydawana na licencji
 GPL" nie ma mocy prawnej, bo nie ma ani definicji podmiotu ani
 licencjonodawcy. W stanach rozwiązano to tak, że licencjonodawcą
 programu jest Free Software Foundation. Programu - a nie dystrybucji.

--
Cezar Cichocki
CYBER Service