gtk+2-2.4.0-2 w ready

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 24 Mar 2004, 17:51:19 CET

Użytkownik Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Czyli jednak łatka do gtk 2.4 powodująca szukanie w gtk-2.0 do wywalenia.
> Zaraz to zrobie.

wlasnie dyskutowalem na ten temat z aflinta, to nie do konca jest tak.

2.4 dziala z modulami z 2.4 i 2.2, sciezki do tych modulow bierze z
/etc/gtk-2.0/gdk-pixbuf.loaders  ktore jest generowane w %post.

i teraz, to generowanie powinno odbywac sie w %post kazdego modulu ktory
cos tam umieszcza, i czesc tak robi, ostatecznie dla gtk nie jest
istotne z jakiego katalogu bierze te moduly, a jedynie odczytuje sciezke
do .so wlasnie z /etc/gtk-2.0/gdk-pixbuf.loaders, dzieki czemu mozna
uzywac gnome2.4 z gtk2.4 bez zbednych ceregieli, pozatym katalog 2.2.0
jest sprawdzany jako statni, wiec jesli cos jest w 2.4.0 lub w
/usr/lib/gtk-2.0/modules/ to bedzie i znalezione wczesniej.

i jesli teraz do systemu przeszloby samo gtk2.4 (tak jak jest to u mnie)
to nie ma problemu, gnome 2.6 jeszcze nie ma i zanim sie calosc dotrze
tez troche minie, a niektorzy uzywaja desktopa tez do pracy na codzien :)

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl