SOURCES: rpm-pentiumX.patch - build i686.rpm on pentium3/4 by default

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 24 Mar 2004, 22:29:10 CET

> Może jakoś tak:
>
> %ifarch %{ix86}
> %{__perl} -pi -e 's/^(buildarchtranslate: (i.86|pentium.*|athlon): ).*/$1%{_target_cpu}/'
> %endif
> [i podobnie dla innych architektur]

Właśnie mi się testowo buduje rpm a linijką do złudzenia przypominającą
powyższą :) Tylko trochę lepszą :)

Taka postać regułek rpmrc chyba wszystkich zadowala? Przy braku
protestów wrzucę do rpm.spec. Acha, i regułki wylądują w
/usr/lib/rpm/rpmrc, nie ma co /etc zaśmiecać.

Przy okazji, dziwi mnie umieszczenie w /usr/lib linii buildarchtranslate
dla wszystkich architektur istniejących na świecie, w tym
niekompatybilnych w /bin/rpm.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |