SOURCES: rpm-pentiumX.patch - build i686.rpm on pentium3/4 by default

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 24 Mar 2004, 22:58:36 CET

> Ogólnie idea słuszna ale:
> - buildarchtranslate i386: pentium4 lub
>   buildarchtranslate: pentium4: athlon nie bardzo ma sens

Można przeboleć, RPM z rpm-*.pentium4.rpm i tak się na i386 nie odpali.
M.in. to miałem na myśli pisząc o umieszczaniu cudacznych architektur w
rpmrc.

> - dalej na pentium3/4 będą pakiety pentium3/4 a nie i686

Jeśli ktoś będzie używał paczkowanego rpm-a z i686, to wszystkie pakiety
się będą budować i686, niezależnie od sprzętu. Na tym właśnie polega
piękno tego rozwiązania. Jak ktoś będzie chciał budować pentium3 to
sobie dopisze odpowiednią linijkę do rpmrc, albo przebuduje sobie rpm-a
z _target_cpu==pentium3 (który to wszystkie pakiety będzie budował na
pentium3).

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |