konflikty uid/gid

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Czw, 25 Mar 2004, 14:09:57 CET

Dnia Thu, 25 Mar 2004 13:19:55 +0100
Grzegorz Saracki <sarak w gisz.net.pl> nabazgrał:

> Cześć
>
> Jakiś czas temu (~2tygodnie) instalowałem ac w chroocie z poziomu
> knoppix'a. Pojawił się problem z instalacja SysVinit, a konkretnie
> konflikt z jakimś uid czy gid. Niestety nie zapisałem tego dokładnie
> ale chyba chodziło o grupę utmp. Mimo ze poldek pociągnął SysVinit nie
> zainstalował.

Wina pwdutils - nieobsługiwanie parametru -f bodajże. Przy dodaniu do
podstawowych pakietów instalacyjnych shadow działa dobrze (czyli, np.
poldek --install-dist=/mnt/bla -v FHS rc-scripts shadow poldek )

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś