%{_desktopdir} - zasady dla Ac ?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 25 Mar 2004, 14:25:40 CET

On Thu, 25 Mar 2004 12:14:30 +0100
Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:

 > Musisz jeszcze zadbać o to, żeby w pliku desktop istniał wpis
> 'Categories=...' (jeżeli go tam nie ma).
> Najprosciej robić to poprzez echo 'Categories=.....' >> <plik desktop>

proponuje przed dodaniem Categories sprawdzić czy dany .desktop jest
rzeczywiście w utf-8 i czy Name[*]= Comments[*]= są w poprawnym
kodowaniu dla danego języka. Pisał o tym wcześniej ankry, jak należy to
robić.
IMHO lepiej zrobic jednak patch, niż echo >> ale to tylko moje skromne
zdanie.

--
Fryderyk Dziarmagowski