vyqchat / echat

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pią, 26 Mar 2004, 00:09:00 CET

  Czy ktoś mógłby coś sprawdzić, bo ja nie mogę dojść do przyczyny, czemu mam
z tymi programami kłopot. Oba programy są z sobą kompatybilne (działają na
protokole program windowsowego vypress chat i są w nim zgodne).

Programy nie działają poprawnie na kernelu dystrybucyjnym serii 2.6 w Athlon.
Obiawa się to tym, że nie można nic wysyłać, nie widać listy użytkowników,
lecz wiadomości  do tego kompa dochodzą. Sprawdzałem na komputerze i586 w 2.6.4
i program działał. Program także działa na vaniliowym kernelu z podstawowymi
modułami (pod @athlon).

BDW. Prosiłbym także o wrzucenie tych programów do builderów.

PS. echat jest konsolowy, vyqchat pod X'y
pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

Piwo nigdy nie będzie open source! Może być  co najwyżej open;-)