SOURCES: kde-i18n-kmail.patch (NEW) - kmail.po fixes.

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 26 Mar 2004, 11:20:07 CET

On Friday 26 March 2004 10:07, Adam Gorzkiewicz wrote:
(...)
> +++
>
> Adam Gorzkiewicz,   sob, 13 marca 2004 12:05:
>
> Prace trwają na KDE_3_2
> --
> Michał Rudolf
> +++

Khm...

+++
Adam Gorzkiewicz,   sob, 13 marca 2004 01:02:
>Załączam patcha na kmail.po, który zamienia w niektórych miejscach \" na
>" Wygląda na to, że w tekstach, które są umieszczane w "whatsthis" -
>tradycyjne podwójne cytowanie nie jest dozwolone. W "Konfiguruj KMail" >
>"Security" robiła mi się z tego powodu niezła sieczka.
Wiem, wersja z tą i innymi poprawkami jest już w CVS-ie i będzie w KDE 3.3.2
                                                                       ^^^^^^[X]
Pozdrawiam
--
Michał Rudolf
+++

[X] Nie zwróciłem na to uwagi - byłem przekonany, ze pisze On o kde-3.2.1,
czyli o nastepnej stabilnej wersji (jakie znowu 3.3.2 do cholery?!).
Z tego wszystkiego wynika, że polscy poeci pracują na KDE_3_2_BRANCH po to, by
efekty ich pracy trafiły do wydumanego kde-3.3.2. Jezeli tak samo robia poeci
od innych języków, to prace z kobyłą o nazwie kde-i18n w wersjach 3.2.X nie
maja w ogole sensu. Bardziej sensownym byłoby checkoutowanie brancza
KDE_3_2_BRANCH i z niego generowanie tarbali.

--
Adam Gorzkiewicz