PLD-doc/book/pl_book__konfiguracja/pl_konfiguracja__blackbox.sec

PaSzCzUs paszczus w newelski.com
Sob, 27 Mar 2004, 14:03:43 CET

On Sat, 27 Mar 2004 13:57:39 +0100
Łukasz Gandecki 'gozda' <gozda w pstryk.net> wrote:

> yy, to przepraszam.
> Nic mi o tym wiadomo nie było..
> Niestety nie mam tyle czasu, żeby siedzieć na IRCu na tyle często, żeby
> wiedzieć o co chodzi. Możecie następnym razem jakieś ustalenia rzucać także
> informacyjnie na pld-doc? Byłbym wdzięczny.

Spoko. Ja tez chcialem juz dopisywac do master`a ale pawelb mnie powstrzymal :)
Zauwazylem, ze Ty odrazu jak cos napiesz to dopisujesz ;] moze teraz warto by bylo najpierw dodac i poczekac az ktos to dopisze ? Zeby potem nie bylo afer...

Pozdrawiam !