SOURCES: zsh-no_nis.patch (REMOVED) - kloczek-sroczek

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 27 Mar 2004, 18:19:49 CET

On Sat, Mar 27, 2004 at 18:09:01 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Rozumiem, ze sprawdziles, ze pakiet dziala prawidlowo na systemach z
> NIS/NIS+ ? Bo jesli nie jestes pewien, to MSZ powinienes ten pacz zostawic,
> chocby wykomentowany.
[...]
> kompilacji tego kodu. Bo jesli nie, to rzeczywiscie nie ma problemu. A jesli
> ktores jest (ktore?), to bede wiedzial na kim psy wieszac za psucie pakietu
> ;-)
>
> Dzis ani jutro nie sprawdze, bo mi sie lacze zatkalo. I mam chwilowo inne
> sprawy na glowie.

Ja już tego patcha podsyłałem na zsh-workers. Oto odpowiedź Petera
Stephensona:

This appears to remove all specific NIS and NIS+ support
unconditionally on the basis that libraries now handle it.  While this
may well be true for a lot of modern systems, I don't think we can
simply assume it's valid everywhere.

If there's no test that can be done to see, the existing HAVE_NIS and
HAVE_NIS_PLUS tests in zshconfig.ac could be qualified so that the
macros aren't defined on systems known not to need them.  I think that
would be a simpler patch anyway.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/