FHS 2.3

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 27 Mar 2004, 19:24:01 CET

On Sat, Mar 27, 2004 at 18:38:09 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Jak nie pamiętasz nawet pierwszych literek to tab-completion nic ci
> raczej nie pomoże..

Pomoże. Wystarczy mieć dobrze skonfigurowanego zsh.

> Ale nie masz, bo nie używasz.

...a nie używam, bo jest do dupy, co napisałem na początku. Mogli to
nazwać removable, rmedia czy pewnie jeszcze na kilka innych sposobów,
ale widać ustalają te standardy klikacze i ludzie, którzy nie umieją
sobie dobrze shella skonfigurować.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/