[AC] nvidia

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Sob, 27 Mar 2004, 20:55:19 CET

W liście z pią, 26-03-2004, godz. 20:54, Patrys :: Patryk Zawadzki
pisze:
> Cos jest nie tak z pakietami nvidii. Usunalem zwykly kernel, postawilem
> SMP 2.6.4-1, do niego kernel-smp-video-nvidia. Problem pojawil sie kiedy
> chcialem analogiczny driver do X sobie postawic. XFree-driver-nvidia
> wymaga bowiem kernel-video-nvidia (chociaz z jego punktu widzenia smp
> powinien byc roznowazny) i bez --nodeps poldek usilnie probowal mi
> wymienic kernel na jednoprocesorowy.

W XFree86-driver-nvidia.spec jest:

Requires: kernel-video-nvidia = %{version}

Czy zamiast tego nie powinno być:

Requires: XFree86-kernel-nvidia

?

Oba pakiety kernel-*-nvidia (zwykły i smp) mają provides
XFree86-kernel-nvidia.

Jeśli mam rację niech to ktoś commitnie, bo ja nie mam rw na cvs...

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew