SPECS (DEVEL): gcc.spec - version is 3.5 from now, since 3.4 is no...

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Sob, 27 Mar 2004, 21:29:29 CET

Hi,
Bartosz Taudul(Saturday 27 of March 2004 20:41):
> Uciekaj mi z mojego brancza, albo pokaż gdzie jest napisane że 3.4
> zostało oficjalnie wypuszczone.
twoje 3.4 z ostantniego snapa nie budowalo siegcj, wiec robie update a ze gcc
3.4 przeszlo na brancza w cvs gcc i teraz sa snapy z 3.5 to trudno. Jak
zrobisz ze bedize budowalo sie gcj 3.4 z tamtego snapa to cofne.
3.4 przeszlo we freeze i niedlugo wyjdzie wersja rc, ktora trafi na head, a
gcc 3.3 pojdzie na ac-brancz
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org