rc-inetd

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Nie, 28 Mar 2004, 10:49:35 CEST

cos nie do konca to dziala ...
moj xinetd powinien wygladac tak:
service ftp
{
        disable = no
        flags                   = REUSE NAMEINARGS
        socket_type             = stream
        protocol                = tcp
        wait                    = no
        user                    = root
        server                  = /usr/sbin/tcpd
        server_args             = /home/services/ftpd/bin/ftpd -l -o -i
}

no to ustawiam w rc-inetd
SERVICE_NAME=ftp
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=21
FLAGS="nowait REUSE NAMEINARGS"
USER=root
SERVER=tcpd
DAEMON=/home/services/ftpd/bin/ftpd
DAEMONARGS="-l -o -i"

no a po wygenerowaniu otrzymuje

service ftp
{
        socket_type     = stream
        protocol        = tcp
        port            = 21
        user            = root
        server          = /home/services/ftpd/bin/ftpd
        server_args     = -l -i -o
        wait            =  no
}

zmienil sie server z tcpd na to co bylo w zmiennej "DAEMON" a dla
przypadku gdzie wlasnie jest ustawione tcpd serwer_args powinno byc
"DAEMON + DAEMONARGS"
Ja wiem ze w ten sposob tez zadziala ale nie mam mozliwosci
kontrolowania dostepu z poziomu tcpd.
Zniknely pozostale flagi

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...