kernel-video-nvidia.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 28 Mar 2004, 17:06:09 CEST

On Sun, Mar 28, 2004 at 16:47:05 +0200, Paweł Sikora wrote:

> [...]
[...]
> zerknij w -r DEVEL. tam jest dosc mocno rozwiniety spec.

Oglądałem - łatki, o której piszę też nie używa, dlatego pytam, czy do
usunięcia? Punkt 3. dotyczył oczywiście LINUX_2_6.

PS. zamień sobie pkg1 na pkg0 (różnią się tylko obecnością
prekompilowanych binarek - nam i tak nie potrzebne) oraz
%{_topdir}/BUILD na %{_builddir} - mi się nie chce po wszystkich
branchach latać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/