SPECS: py-smbpasswd.spec (NEW) - init PLD spec

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 29 Mar 2004, 00:37:49 CEST

Michal Chruszcz wrote:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 29 March
> 2004 00:31, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Tzw. ręczna automatyka? ;-) To dlatego nic nie było o tym w manualu...
daaa... ;)

Widzialem gdzies w PLD-doc/ dokument o przenosinach na SVN... Bedzie cos
z tego? (SVN jest lepsiejsze, choc nie wiem, czy akurat do takich rzeczy
jak spece... Arch tez niewiele by chyba wniosl - w CVS tez wsio mozna
sobie zbranchowac i nie mamy z tym problemu)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa