builder i -bi

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 29 Mar 2004, 00:43:26 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> To przebuduj takim builderem pythona kiedy wersja w systemie nie działa ;>

Hehe... to jest wersja mocno awaryjna. Mamy getsrc i rpmbuild -ba
python.spec.
W koncu ./builder jest tylko dla wygody, nie niezbedny. Wiem, bo sam
uzywalem, gdy nie wiedzialem, ze takie cos istnieje... Wesolutko sobie
sciagalem patche i zrodla przez cvs up. Poleglem przy kernelu :D i wtedy
stwierdzilem, ze musi byc cos lepszego. W koncu po wielu bojach
zapytalem kogos na IRCu o ./builder, ktory wypatrzylem gdzies na #PLDhelp.
Niech ktos powie, ze teraz PLD jest trudne i malo udokumentowane :P

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa